سایت شیک : طراحی سایت

آشتی چین با آیفون جدید اپل

آشتی چین با آیفون جدید اپل

سایت شیک: آیفون جدید اپل شروع قوی در چین داشت و فروش این گوشی در سه هفته نخست ورود به بازار، در مقایسه با مدل سال 2023، افزایش 20 درصدی داشت.



به گزارش سایت شیک به نقل از ایسنا، فروش تازه ترین مدلهای گوشی اپل و هواوی در چین، در ۲۰ سپتامبر شروع شد و تشدید رقابت در بزرگترین بازار تلفن هوشمند جهان را منعکس کرد که شرکت آمریکایی اپل در آن، با رقابت شدید رقبای چینی و از دست دادن سهم بازار روبرو شده است.

شرکت تحقیقاتی کانترپوینت در گزارشی اعلام نمود ما شاهد فروش قوی سری آیفون ۱۶ در چین هستیم. آیفون ۱۶ پرو و آیفون پرو مکس، عملکرد بسیار خوبی دارند و مجموع فروش آنها، ۴۴ درصد در مقایسه با مدلهای سال ۲۰۲۳، بالا رفته است.

بر اساس گزارش رویترز، با این وجود، فروش آیفون در چین، در طول این مدت سه هفته ای، ۲ درصد مبنی بر سالانه کاهش داشت که به سبب فروش کمتر مدلهای قدیمی و تشدید رقابت سری «میت» و «پورا» هواوی بود.

اپل در سه ماهه دوم امسال، از رتبه سوم در بازار چین، به رتبه ششم سقوط کرد. این شرکت از سال ۲۰۲۳ که هواوی بازگشت قدرتمندانه ای به بازار گوشیهای رده بالا داشت و همین طور ممنوعیت غیررسمی استفاده از آیفون در سازمان ها و شرکت های دولتی چین که مهم ترین بازار این شرکت بعد از آمریکا است، تحت فشار قرار گرفت.




1403/07/29
16:18:36
5.0 / 5
22
تگهای خبر: شركت , گوشی , هوشمند
این مطلب سایت شیک را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
طراحی سایت شیک
طراح سایت شیک