سایت شیک : طراحی سایت
فاطمی:

اهداف فیلترینگ محقق نشده است

اهداف فیلترینگ محقق نشده است

به گزارش سایت شیک، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رفع فیلترینگ دلیل نمی شود که فضای مجازی را رها نماییم. بلکه باید این فضا را کنترل و قانونمند نماییم.


احمد فاطمی، نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ایسنا در رابطه با حکمرانی فضای مجازی و رفع فیلترینگ اظهار نمود: سوال اساسی که مطرح می شود اینست که آیا اهداف کسانیکه به دنبال فیلترینگ بوده اند محقق شده است یا خیر؟
وی افزود: به عقیده بنده هم مردم و هم مسئولین به این مورد رسیده اند که اهداف فیلترینگ محقق نشده است. بلکه برعکس، مافیای فیلترشکن ها سود هنگفتی نصیبشان شد و از طرفی مدیریت فضای مجازی از دستمان خارج شد و کودکان و نوجوانان ما با فیلترشکن ها به سایت های غیر مجاز دسترسی پیدا کردند و این مورد صدمه ها را بیشتر کرد.
عضو فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدوارم شورایعالی فضای مجازی، وزیر ارتباطات و از تمام مهم تر شخص آقای رئیس جمهور که وعده برداشتن فیلترینگ را در روزهای انتخابات داده بودند، وعده خویش را عملی کنند تا این گونه بتوان سکوهای مجازی را کنترل کند.
فاطمی در انتها تصریح کرد: اما رفع فیلترینگ دلیل نمی شود که فضای مجازی را رها کنیم؛ بلکه باید این فضا را کنترل و قانونمند نماییم. دولت چهاردهم هم بر این مورد تاکید داشته و اعتقاد دارد در صورت رفع فیلترینگ باید نظارت بیشتر و قانومندی بر این فضا داشت.



1403/07/26
14:13:03
5.0 / 5
16
تگهای خبر: سایت , فضای مجازی , هارد
این مطلب سایت شیک را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
طراحی سایت شیک
طراح سایت شیک