حمایت ایرانسل از نوآوری های حوزه هوش مصنوعی و زندگی دیجیتال
سایت شیک: ایرانسل با بیان فراخوان، از صاحبان کسب وکار و صاحبان ایده های نوآور در حوزه های در رابطه با هوش مصنوعی و فناوری های نوظهور در توسعه سبک زندگی دیجیتال، دعوت به همکاری می کند.
به گزارش سایت شیک به نقل از روابط عمومی ایرانسل، مرکز نوآوری ایرانسل با هدف خلق ارزش در راه گسترش خدمات متنوع و توسعه سبک زندگی دیجیتال، حمایت خودرا از کسب وکارها و ایده های نوآور و در حوزه های در رابطه با هوش مصنوعی و فناوری های نوظهور در توسعه سبک زندگی دیجیتال اعلام می کند. به همین دلیل ایرانسل با دعوت از صاحبان کسب وکار و افراد خلاق که در هر یک از حوزه های مورد نظر این مرکز، ایده و یا محصولی دارند، دعوت می کند تا ایده های خودرا با ایرانسل درمیان گذاشته و در صورت تأیید این ایده ها توسط تیم های داوری، مورد حمایت قرار گیرند. از با اهمیت ترین زمینه های مورد حمایت مرکز نوآوری ایرانسل که زیر مجموعه ایرانسل لبز است، می توان به توسعه خدمات در حوزه خدمات سبک زندگی دیجیتال (Digital Lifestyle Services)، سلامت دیجیتال (E-Health)، شناسه دیجیتال (Digital ID)، امتیازدهی اعتباری (Credit Scoring)، خدمات مبتنی بر بستر ابری (Cloud-based Services)، توسعه خدمات در حوزه تبلیغات دیجیتال (Digital Advertising) و خدمات ویدئو برمبنای تقاضا (Video on Demand)، در عرصه فناوری هایی مانند هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، زنجیره بلوکی، کلان داده، رباتیک، رایانش ابری، بیومتری، پردازش زبان طبیعی و…، اشاره نمود. ایرانسل لبز بعد از پایان مهلت فراخوان در ۳۰ دی ۱۴۰۲، ایده های دریافتی را مطابق با روال معمول شتاب دهنده ها، مورد ارزیابی اولیه داخلی قرار می دهد. سپس از افراد و تیم های منتخب دعوت می کند تا طرح یا ایده خودرا بصورت حضوری ارائه کنند؛ بعد از این مرحله، نتیجه نهایی پذیرش و یا عدم پذیرش به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید. صاحبان کسب وکار و افراد خلاق می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و مطالعه زمینه های مورد حمایت، به سایت ایرانسل لبز مراجعه و طرح یا ایده خودرا تا ۳۰ دی ۱۴۰۲، را بوسیله سایت ارسال نمایند. ایرانسل قبل از این و در آبان ۱۴۰۲، دور جدید پشتیبانی از پژوهش های دانشگاهی و با تمرکز بر موضوع هوش مصنوعی را اعلام و از دانشجویان و پژوهشگران دعوت به همکاری کرده بود. استراتژی ایرانسل در چند سال اخیر، حرکت از شرکت خدمات ارتباط پایه (Telco) به شرکت فناوری محور (Techco) است که هم در لایه زیرساخت و هم در لایه سرویس و پلتفرم، بتواند خدمات متنوعی را عرضه نماید و زیست بوم دیجیتال کشور را توانمندتر سازد. ایرانسل به عنوان شرکت پیشرو در تحول دیجیتال، در امتداد تحقق این امر، پشتیبانی از از نوآوری های حوزه هوش مصنوعی و زندگی دیجیتال را در دستور کار خود قرار داده است. مجموعه ایرانسل لبز، از سال ۱۳۹۸، با هدف تعمیق ارتباط ایرانسل، نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با جامعه دانشگاهی و کمک به مراکز علمی، استارتاپ ها و شرکت های فناور و با ماموریت انجام کارهای تحقیق و توسعه، نوآوری و تجاری سازی در حوزه شبکه ارتباطات و فناوری اطلاعات و کسب وکارهای پیرامونی با کمک مراکز علمی و پژوهشی داخل و خارج از کشور، شامل دانشگاه ها، شرکت های دانش بنیان، استارتاپ ها و شرکت های فناور، با هدف تامین نیازمندی های بازار ICT تأسیس شده است. چشم انداز این مجموعه، پیشگام بودن در توسعه منابع انسانی و زیرساخت های تحقیقاتی اقتصاد دانش بنیان در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات و دستیابی به جایگاه بالاترین شرکت ملی در حوزه خلق محصولات و خدمات این حوزه است و «بخش تحقیق و توسعه»، «مرکز نوآوری ایرانسل» و «آکادمی ایرانسل»، همچون بخش های اصلی آن هستند. ایرانسل، اولین ارائه دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران، با راه اندازی این مجموعه، در پی حرکت در راه گسترش خدمات متنوع و توسعه سبک زندگی دیجیتال و خلق آینده ای همگام با تحولات دنیای دیجیتال است تا با بهره بردن از فناوری های برتر در عرصه های مختلف، خلق ارزش کند.
منبع: shiksite.ir
این مطلب سایت شیک را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب