پیشنهاد متا برای کاهش نگرانی مقامات انگلیس
به گزارش سایت شیک، به قول ناظر رقابت انگلیس شرکت متا پیشنهاد کرده تا استفاده از داده های تبلیغاتی کسب وکارهای دیگر را برای سرویس فیسبوک مارکت پلیس کم کند تا بدین سان نگرانی های رگولاتور کم شود.
به گزارش سایت شیک به نقل از ریوترز، سازمان رقابت و بازارهای انگلیس(CMA) قصد خود برای قبول این تعهدات را اعلام نمود که طبق آن آگهی دهندگان می توانند از اختصاص داده هایشان برای ارتقای پلت فرم تبلیغات طبقه بندی شده فیس بوک مارکت پلیس انصراف دهند. مایکل گرنفل مدیر اجرائی CMA در این زمینه می گوید: کاهش ریسک استفاده ناعادلانه متا از داده های کسب و کارهایی که در پلتفرمش تبلیغ می کنند کمک حال خیلی از کسب وکارهای انگلیسی است که در این پلت فرم فعالیت می نمایند. او در این زمینه می افزاید: ما مشغول مذاکره درباره ی این تعهدات هستیم که به اعتقاد ما در این مرحله نگرانی هایمان را برطرف می کند.
این مطلب سایت شیک را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب